تاثیر رپورتاژ بر سئو

تاثیر رپورتاژ بر سئو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

در این مقاله قصد داریم در خصوص تاثیر رپورتاژ بر سئو صحبت کنیم. اینکه رپورتاژ آگهی تا چه حد می تواند بر روی سئو سایت شما تاثیر گذار باشد؟ سعی می کنیم در ابتدا در خصوص رپورتاژ و توضیح آن و بعد تاثیرات آن روی سئو سایت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اصولا همه وب مستر ها در پی راهکارهایی هستند تا بتوانند کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنند. آنها با این راهکارها ارزش برند خود را بالاتر می برند و همچنین درآمد خود را افزایش می دهند.

بنابراین هر تکنیکی که رتبه سایت را در گوگل بهبود بخشد نزد وب مستران و سئو کاران محبوب می شود. رپورتاژ آگهی یکی از روش های تاثیر گذار در سئو سایت می باشد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یک روش عالی برای معرفی خدمات، محصولات و یا سایت شما به مخاطبین سایت های پربازدید است.در این روش شما ضمن معرفی محصولات، خدمات و یا سایتتان می توانید تعدادی لینک فالو به سایت خود بگیرید و کاربران سایتهای دیگر را ترقیب کنید تا از سایت شما دیدن نمایند.

تاثیر رپورتاژ بر سئو

اگر شما متن رپورتاژ خود را براساس قواعد سئوی کلمه کلیدی (انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع و لینک کردن آن کلمات به سایت مورد نظر) انتخاب کنید و آن را در پیج های پربازدید منتشر کنید، به دلیل اینکه تعدادی لینک فالو به سایت شما زده می شود، بازدید سایت شما بالا می رود  که این بازدید ها توسط موتور های جستجو گوگل ثبت می شوند و در نهایت  جایگاه سایت شما در رنکینگ گوگل  بهبود می یابد.

بنابراین رپورتاژ علاوه بر اینکه سبب افزایش مشتریان شما می شود سئو سایت تان را نیز افزایش می دهد.

رپورتاژ را به صورت کمپین منتشر کنید

از نکات قابل توجه برای موثرتر واقع شدن رپورتاژ این است که آن را به صورت کمپین در سایت های خبری متعدد منتشر کنید، تا کاربران بیشتری از آن مطلع شوند.

دریافت بک لینک های بیشتر از طریق رپورتاژ آگهی در بهبود سئو سایت شما تاثیر دو چندان دارد. البته تعداد و نوع لینک دهی در رپورتاژ آگهی ها نیز مهم است.

شما باید کلماتی را لینک سازی کنید که بیشترین بازخورد را می تواند روی سایت شما داشته باشد.

همچنین می بایست در هر رپورتاژ حداکثر 3 لینک به سایت منبع وجود داشته باشد، قرار دادن لینک های بیشتر ارزش رپورتاژ آگهی شما را پایین می آورد.

عوامل تاثیرگذار در رپورتاژ

1-اعتبار سایت:

سایتی که روی آن رپورتاژ انجام می دهید باید رنکینگ و  آتوریتی بالایی داشته باشد. اصولا سایت های خبری رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارند،  بنابراین بهترین و معتبرترین گزینه می باشند. هر چقدر سرعت ایندکس شدن سایت خبری بالا باشد رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار می گیرد.

2-حوزه فعالیت:

زمانیکه رپورتاژ در سایت های مرتبط صورت می گیرد به دلیل نزدیک بودن جامعه کاربران تاثیر لینک ها روی سئو دو چندان می شود.

3-عدم وجود مزرعه لینکی:

با توجه به اینکه در صفحه رپورتاژ آگهی فقط به  سایت شما لینک داده می شود، احتمال به وجود آمدن مزرعه لینکی به صفر می رسد.مزرعه لینکی تاثیر منفی در سئو سایت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روشهای لینک سازی پیشنهاد می کنم مقالات مربوط به لینک سازی را مطالعه کنید:

ساخت بک لینک

بهترین روش لینک سازی

سئو کلاه سفید

در چه سایتهایی اقدام به دادن رپورتاژ آگهی کنیم؟

برای اینکه سئو سایت شما با رپورتاژ آگهی بهتر شود می بایست چند ملاک را برای انتخاب سایتهایی که می خواهید در آنها رپرتاژ بدهید رعایت کنید:

  1. سایت ها از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک باشد: مثلا ما برای شرکت خود معمولا در سایتهای تکنولوژی و مجله های فناوری اطلاعات رپرتاژ آگهی می دهیم.
  2. سایت ها دارای رنک و آتوریتی مناسب باشند: سایتی که از آن لینک دریافت می کنید باید از سایت شما قوی تر باشد، ترجیحا سعی کنید از سایتهایی با الکسای زیر 1000 ایران و با آتوریتی بالای 50 بک لینک بگیرید تا بیشترین تاثیر را در سئو مشاهده کنید.
  3. سایتها کاربران ویژه و پروپاقرص داشته باشند: سایتهایی که کاربران همیشگی دارند بهترین مکان برای دادن رپورتاژ آگهی هستند.

آیا شرکت شایگان هم خدمات رپرتاژ آگهی را ارائه می دهد؟

باعث افتخار است اعلام داریم شرکت شایگان با بهترین پکیج های رپرتاژ آگهی آماده خدمات رسانی به شما در این زمینه است. برای این منظور حتما به صفحه خرید رپرتاژ آگهی مراجعه کنید.

امیدوارم از مقاله تاثیر رپورتاژ بر سئو نهایت استفاده را برده باشید. شما باید بدانید که رپرتاژ تاثیر بسزایی بر روی سئو و جایگاه سایت شما دارد و یکی از بهترین روشهای ساخت لینک در عملیات سئو سایت است.

1 پاسخ
  1. منا گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید
    مطالب موجود در سایت و مقالاتتون بسیار جذاب و مفید است .
    سپاسگذارم بابت زحماتتان

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =