ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی شما با ساخت تیزر تبلیغاتی با حرفه ای ترین متدها

انواع تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر موشن گرافیک

در این روش تصاویر حقیقی  (در نوع مختلف) با اضافه شدن ویژگی های متنی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی

رویکرد در فیلم صنعتی بیشتر بر مبنای شکل گیری فرایند تولید ، اهداف بلند مدت  ، پرداخت ویژه به محصول و مقایسه با کالاهای داخلی و خارجی بهمراه تاکید بر نکات بارز محصول ، و علت پیدایش محصول که فرایندی است برای شکل دهی فیلم صنعتی است. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در رسانه های مختلف، برند خود را به همگان معرفی نمایید.

ساخت مستند شهری

ساخت مستند شهری

در مستند سمفونی شهری  نگاه قالب بر جریان زندگی یک شهر که تمام فاکتورهای یک شهر را از قبیل سیمای شهر ، خیابان ها ، خودروها ، فضای سبز ، فضای صنعتی ، تردد آدمها ، ارتباطات ، تجمع  و موقعیت هایی که شاخصه همان شهر است تاکید دارد. این مستند در واقع یک روز یک شهر را نشان می دهد. در ساخت مستند شهری به تمامی عوامل بالا توجه می شود و در درست کردن آن سعی می گردد حس و حال و روح شهر به بیبننده انتقال پیدا کند.

ساخت آگهی تلویزیونی

ساخت تیزر تلویزیونی

با توجه به  گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.

ساخت انیمیشن تبلیغاتی

ساخت انیمیشن

اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و  با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.

ساخت موشن گرافیک

ساخت تیزر شبکه های اجتماعی

با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است.نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد. ساخت  موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.

فرم سفارش و برآورد قیمت

برای مشاوره رایگان و سفارش ساخت تیزر فرم زیر را با دقت پرنمایید،پس از ارسال کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

33%
تولید تیزر های تبلیغاتی

تولید و طراحی تیزر تبلیغاتی

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا ایده آل برای معرفی و شناساندن محصولات یا خدمات شماست. اما قبل از اینکه به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی بیافتید چند سوال مهم مطرح است:

  • بسترهای تبلیغاتی کسب و کار من برای عرضه محصولات و خدمات چیست؟
  • چه نوع تیزری برای معرفی محصول یا خدمات کسب و کارم مفید است؟
  • بسترهای نمایش تیزر ساخته شده کجاست؟ نمایشگاه؟تلویزیون؟شبکه های اجتماعی؟

تبلیغات فقط حضور نیست! نوع تبلیغ ، هدف از تبلیغ و پیام تبلیغ باید مشخص گردد تا بتوان بسته به آنها، تبلیغاتی موثر انجام داد. پس از تعیین این موارد، باید بر اساس نوع مخاطبانمان، نوع تبلیغ را مشخص کنیم و در آخر با توجه به بسترهای نمایشی، پلن تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنیم.

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست!! کارشناسان ما در کنار شما هستند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

مشاوره ساخت تیزر تبلیغاتی کاملا رایگان است. پس اصلا نگران نباشید، اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان آژانس تبلیغاتی شایگان استفاده کنید.

ساخت فیلم های تبلیغاتی برای بیلان کاری مراکز و شرکت ها

تهیه یک فیلم از فعالیتهای یک ارگان یا اداره یا یک بخش کوچک ،  در کلیه زمینه های  فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی و … که در یک مدت زمان ایجاد شده باشد . هر شرکتی برای معرفی خود می تواند از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی استفاده کند. با داشتن یک فیلم یا تیزر کوتاه از خدمات خود می توانید مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنید.

ساخت تیزر از بیلان کاری شرکتها