برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.5]

رپورتاژ آگهی تلویزیونی موضوع مقاله امروز ماست. شما در این مطلب با انواع رپرتاژ آگهی آشنا می شوید ولی بیشتر اطلاعات این مقاله در خصوص رپورتاژ آگهی تلویزیونی و کاربردهای آن است. با ما در مقاله رپورتاژ آگهی تلویزیونی همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟ و یا رپرتاژ آگهی در واقع یک واژه هستند که در اصل واژه ی اصلی رپرتاژ است ،به هر جهت هر دو کلمه “رپرتاژ” یا “رپورتاژ” در وب دیده می شود، هر دوی این کلمه ها در اصل یک نوع آگهی تبلیغاتی هستند که در قالب یک نوع گزارش یا نوشته ی بی طرفانه ارئه می شود.

رپورتاژ(PR) یکی از موثرترین روش های برند سازی و تبلیغات مجازی و اینترنتی است که اکثراً تمامی برندهای شناخت شده ی دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.

انواع رپورتاژ

همانطور که می دانید رپورتاژ دارای انواع گوناگون می باشد اما از مهم ترین انواع رپورتاژ آگهی می توانیم به رپورتاژ آگهی رسانه ای به طور مثال :

رپورتاژ آگهی تلویزیونی ،رپورتاژ آگهی نوشتاری در مجلات،روزنامه ها ،رپورتاژ آگهی و رپورتاژهای خبری اشاره کنیم.در این مقاله می خواهیم توضیحات بیشتری در مورد رپورتاژ آگهی تلویزیونی در اختیارتان بگذاریم.

رپورتاژ آگهی تلویزیونی

همانطور که می دانید تلویزیون بیشترین خلاقیت را در اختیار سازندگان تبلیغ قرار می دهد تا بتوانند پیام خود را به خوبی منتقل کند.شما با دوربین فیلم برداری می توانید بیننده را به هر جایی که می خواهید برده و تصاویر دلخواه را نمایش دهید.

به طور مثال می توانید بیننده را به داخل خط تولید کارخانه و یا هر قسمتی دیگر برده و کیفیت تولید خود را به آن نمایش دهید و یا مراحل تولید محصول خود را نشان دهید.

تبلیغات تلویزیونی به سرعت به محصول یا خدمات شما اعتبار خاصی می بخشد. محصولاتی که به صورت تلویزیونی تبلیغ می شوند از دیگر محصولات رقبا تمای خاصی پیدا می کند و از جایگاه بهتری در ذهن مشتری بهره مند می شود.

انواع تبلیغات تلویزیونی در شایگان

در مقدمه به اطلاع شما کاربران می رسانیم که شرکت شایگان مفتخر است که با داشتن گروه متخصصین مجرب در حیطه تبلیغات تلویزیونی عهده دار کار شما از ابتدا تا انتهای روند تولید کار شما می باشد.

فیلم صنعتی و تهیه کلیپ از روند تولید محصول

ساخت فیلم صنعتی به این گونه می باشد که شرکت ها و یا تولید کننده جزئیاتی از روند کاری  و هدف و خواسته ی خود را به متخصصین ارائه نموده  بر اساس آن با استفاده از گرافیک تصویری،لایو اکشن،تصاویر هلی شات ،تصاویرتایم لپس و …فیلم صنعتی شما را تولیدمی کنند.

  • تیزرهای تلویزیونی و ویدئو مارکتینگ

تولید تیزرهای تلویزیونی با استفاده از تصویر برداری های هوایی،گرافیک،تدوین،صداگذاری،گویندگی،فضا سازی سه بعدی و … انجام می گیرد.

  • ساخت فیلم های مستند در انواع زمینه های کاری

مستند سازی به منظور ساختن فیلم از گذشته ،حال،و در آینده موضوع کاری یا خدماتی شما عزیزان با استفده از روش های مصاحبه،کارگردانی متفاوت،نویسندگی(ایجاد طرح داستانی)و…می باشد.

  • تیزهای تبلیغاتی

ساختن تیزرهای تبلیغاتی با ایجاد سناریو،امکان تصویر برداری فریم بالا،استفاده از ماشین گرافیک،لایو استریو و …صورت می گیرد.

نمونه کارهای شایگان در تبلیغات تلیویزیونی

فیلم های صنعتی

تیزرهای تلویزیونی

ساخت فیلم های مستند

سوشیال مدیا

در بالا برخی از نمونه تیزرهای تبلیغاتی شایگان را که در تلویزیون اکران شده بود دیدید. اما معمولا رپرتاژ آگهی های تلویزیونی با برنامه های معرفی کسب و کارهای موفق همراه است. مثلا این روزها برنامه بروز صدا و سیما در شبکه سه با گرفتن هزینه های مختلف، اپلیکیشن، کسب و کارها و محصولات دیجیتالی را معرفی می کند و به صورت نامحسوس به مخاطبان خود آنها را معرفی می کند.