ساخت فیلم صنعتی

معرفی شما با ساخت فیلم صنعتی با حرفه ای ترین متدها

مزیت های ساخت فیلم صنعتی

پیش به سوی پیروزی

پیش به سوی پیروزی

ویدئوی فیلم صنعتی را می توانید را در مکان های از جمله همایش ها،نمایشگاه ها،سمینارها ،شبکه های اجتماعی و حتی بعنوان آگهی تلویزیونی نمایش دهید و سیر عظیمی از مشتریان را به خود جذب کنید.

محبوبیت کسب کنید

محبوبیت کسب کنید

با ایجاد فیلم صنعتی مناسب می توانید جایی در قلب و ذهن مخاطبان باز کنید. شعار و برند خود را برای مشتریان خود محبوب کنید و نمایش دهید که چه قابلیت ها و محصولاتی دارید.

معرفی مجموعه به سیر عظیم مشتریان

معرفی مجموعه به مشتریان

با ساخت فیلم تبلیغاتی و نمایش آن، می توانید بالاترین بازخورد را از یک تبلیغ بگیرید. آیا شما به دنبال این نیستید؟ پس اگر قصد افزایش فروش و محصولات خود را دارید درنگ نکنید!

اگر قصد ساخت تیزر صنعتی را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

تولید و ساخت تیزر صنعتی

خدمات ویژه ساخت فیلم صنعتی ( ساخت تیزر صنعتی ) توسط شایگان طراح و مجری انواع فیلم های صنعتی با رویکردی متفاوت، آینده ای متفاوت را برای برند شما رقم خواهد زد. هدف ما نمایش هر چه بهتر و رپورتاژ تصویری درخور برای کلیه مشتریان است. دپارتمان فیلم و تیزر شایگان با رویکردی حرفه ای می تواند برند شما را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. نمونه کارهای تیزر صنعتی ما گواه بر این مسئله است. چرا باید یک فیلم صنعتی حرفه ای داشته باشیم؟ طراحی و تولید فیلم های صنعتی آنجایی اهمیت پیدا می کند که برند قصد دارد خود را با این تیزر معرفی کند. حال هر چقدر این تیزر بتواند پتانسیل های یک برند را بهتر به تصویر بکشد و پیام برند را بهتر انتقال دهد تاثیر پذیری و مارکتینگ بهتری برای آن برند انتظار خواهد رفت. تولید تیزرهای صنعتی با کیفیت می تواند سهم فروش برند را افزایش دهد و همچنین نیاز برند به مارکتینگ و تبلیغات را نیز کمتر می کند، زیرا که تیزر صنعتی جذابتر می تواند در مدت زمان کمتری مخاطب بیشتری جذب کند. همچنین فیلم های صنعتی ای که با کیفیت بالا ساخته می شوند حس اطمینان از برند را افزایش می دهند. در زیر برخی از نمونه کارهای صنعتی دپارتمان فیلم و تیزر شایگان را ملاحظه خواهید کرد.

ساخت تیزر صنعتی

تبلیغ یکی از اهداف ساخت تیزر صنعتی است نه همه آن

ساخت تیزر صنعتی انجام می شود تا نوعی تبلیغ برای برند و محصول آن باشد صحیح است، اما تبلیغ فقط یکی از اهداف ساخت تیزر صنعتی نیست. اهداف اصلی دیگر القای پیام درست به مخاطبان، ایجاد محبوبیت برند، کسب شهرت برند  ومحصول، ایجاد ارتباط با مخاطبان برای انجام برخی همکاری ها و … می باشد. خیلی اوقات صاحبان صنایع این موضوع را فراموش می کنند که در ساخت تیزر صنعتی، باید اهدافی چندگانه را دنبال کنند.

پیشرفت در حوزه صنعت به ارائه محصولات آن صنعت در کشور و خارج از کشور وابسته است. ارائه محصولاتی که در حوزه صنعتی تولید می شوند اغلب در قالب ساخت تیزر صنعتی صورت می گیرند. این امر کمک می کند هم بینش درستی از محصول وصنعت برای مخاطبان و مصرف کنندگان به وجود بیاید، هم آگاهی از برند و محصول پدید آید.

تبلیغات موثر با ساخت تیزر صنعتی

اگر بخواهیم انواع تبلیغات را از نظر نوع بازدهی اولویت بندی کنیم ، ساخت تیزر تبلیغاتی رتبه اول را در تبلیغات زودبازده دارد. البته باید فیلم تبلیغاتی با توجه به مکان هایی که می خواهد نمایش داده شود ساخته گردد و برای نمایش آن به مخاطبان برنامه ریزی هدفمندی انجام شود.

در صورتیکه این برنامه ریزی به درستی انجام شود و تیزر تبلیغاتی به بهترین شکل پیام تبلیغ را به مخاطب برساند، می توان شاهد پیروزی تبلیغ و آثار موثر آن در افزایش فروش و مشتری را داشت. پیروزی در دستان شماست. شرکت شایگان با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه تبلیغات و شناخت بازار و مشتری، و با استفاده از آخرین متدهای و لوازم لازم در ساخت تیزر صنعتی و فیلم های صنعتی در خدمت شماست تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساخت تیزر صنعتی
ساخت تیزر صنعتی

نکات مهم در ساخت فیلم صنعتی

نکاتی مهم برای شرکت ها، تولیدی های صنعتی و کارخانجات برای ساخت و تدوین فیلم صنعتی را در اینجا به صورت لیست وار آورده ایم.

  • فیلم صنعتی خود را فقط برای اخذ گواهی نامه های استاندارد یا اعلام آنها نسازید.
  • سعی کنید خدمات، محصول و پشتیبانی خود را بر اساس نیاز مشتریان نشان دهید و بدان عمل کنید.
  • متفاوت بودن شرط اول ساخت فیلم های تبلیغاتی از جمله فیلم صنعتی است.

تفاوت ساخت فیلم صنعتی با ساخت تیزر تبلیغاتی

متاسفانه اکثر افراد ساخت فیلم صنعتی را با ساخت تیزر تبلیغاتی اشتباه می گیرند. این اشتباه به خاطر عدم اطلاع افراد به موضوع تخصصی ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی بر می گردد. همانطور که ما از چگونگی ساخت راکتورهای هسته ای آشنایی نداریم، مطمئنا دکترای این رشته نیز از چگونگی و روند ساخت فیلم های تبلیغاتی آشنایی ندارند.

سوالات متداول

در تولیدات فیلم های صنعتی، شرکت شایگان با آنالیز دقیق خواسته کارفرما سطح تولیدی موردنیاز برای تولید را انتخاب میکند، که در فاز اول با توجه به نمونه های اجرایی، در سه سطح دسته بندی شده که هرکدام از این سطوح ویژگی های اختصاصی خود را دارا می باشد.

شرکت شایگان برای تعداد خروجی های موردنظر با توجه به تجربیات صورت گرفته در خصوص خواسته مشتریان عزیز در دو خروجی متفاوت تدوین و صداگذاری انجام می دهد.خروجی اول و اصلی در واقع همان خواسته مشتری ما می باشد که در مدت زمان 3 الی 5 دقیقه که به معرفی کامل شرکت می پردازد. خروجی دوم هم یک دقیقه می باشد، که برای معرفی در شبکه های اجتماعی می باشد.

تعداد لوکیشن یکی از عوامل تعیین کننده در اعلام بودجه و زمان بندی تولید فیلم صنعتی می باشد، که شرکت شایگان با توجه به شرایط تولید این امکان را فراهم نموده که در صورتی که تعداد لوکیشن ها متعدد باشد، خللی در روند تولید صورت نگیرد و پروژه با برنامه ریزی درست انجام می شود.

تجهیزات تصویربرداری و تولید یکی از مهمترین عوامل رسیدن به خروجی با کیفیت است، که با توجه به سطح بندی های مختلف که در قسمت اول توضیحات آن داده شده تعریف می شود. ما در تولید همزمان چند گروه تصویربرداری زمینی و گروه تصویربرداری هوایی (هلی شات) را برای تولید تصاویر با کیفیت در اختیار خواهیم داشت.

یکی از مهمترین شاخصه های تولیدات فیلم های صنعتی در شرکت شایگان استفاده از گرافیک لایواکشن و اصلاح رنگ روی تصاویر نهایی می باشدکه به شدت کمک میکند تا خروجی نهایی برای مخاطب جذاب باشد.