نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی موثر

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی موثر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

در مقدمه می خواهیم به صورت خلاصه معنای رپورتاژ آگهی را توضیح دهیم :رپورتاژ آگهی به معنای آگهی که در قالب یک گزارش ارائه می شود. تصور افراد یک گزارش در مورد یک موضوع که به آنها ارائه داده می شود. حال می خواهیم نکات نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی موثر را بیان کنیم .

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی موثر:

اکثر اوقات خبرگزاری ها و روزنامه نگارها برای نمایش تبلیغات خود اقدام به استفاده از رپورتاژ آگهی می کنند. رپورتاژی تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت که به صورت نامحسوس و غیرمستقیم تبلیغات مورد نظر را بیان کند.باید توجه داشته باشید که برای نوشتن رپورتاژ آگهی یک عنوان جذاب بسار تاثیر گذار خواهد بود. داشتن یک تیتر و یا همان عنوان جذاب باعث می شود خوانندگان مطالب آگهی را دنبال کنند. در داشتن یک مهارت حرفه ای برای نوشتن رپورتاژ بسیار تاثیرگذار است چرا که خوانندگان متوجه می شوند که رپورتاژ،مطالب کاربردی و اطلاعات مفیدی در بر دارد.

محتوای رپورتاژ آگهی:

متن رپورتاژ باید از دیدگاه بازاریابی و خبرنگاری نکات قابل توجه زیررا داشته باشد :

  • متن یک رپورتاژ حرفه ای و موثر به هیچ عنوان نباید صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
  • برای خوانندگان مطلب باید جنبه ی یک خبر و یا مقاله را داشته باشد.
  • همیشه موَثرترین روش برای برندینگ کردن یک محصول یا خدمات از تبلیغات غیر مستقیم استفاده می کنند تا در ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد به صورتی که برای آگاهی بیشتر در مورد برند کنجکاو شوند.
  • برندهای بزرگ برای سایت های مختلفی که در کمپین رپورتاژ وجود دارد از تیتر،تصویر و متن های متنوع و مرتبط استفاده می کنند و از تکرار یک متن در همه سایت ها خودداری می کنند.

ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی :

سایتی برای درج رپورتاژ آگهی برگزیده می شود که از هر جهت نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی موثر داشته باشد و از هر جهت مناسب باشد تا هزینه ی اضافه ای را متقبل نشوید و هم اعتبار سایت خود را از دست ندهید. پس نکته اصلی داشتن یک سایت الی مبداَ معتبر و عالی است. هدف گرفتن رپورتاژ آگهی در اصل گرفتن بک لینک می باشد . برای انتخاب سایت مبداء به لینک دهنده در رپرتاژ آگهی ،خصوصیات زیر را در نظر بگیرید.

توجه به موارد ذیل در هنگام تولید رپورتاژ آگهی تا مقدار زیاد یاعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

  1. محلی بودن سایت
  2. اسپم نبودن سایت
  3. داشتن آتوریتی بالا (مطلب “آتوریتی چیست؟” را بخوانید)
  4. ارتباط وب سایت با سایت شما

یکی از خدمات شرکت شایگان تولید رپورتاژ آگهی معتبر و مناسب برای برند خود می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هشت =