بهترین لینک سازی

بهترین روش لینک سازی چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

عرض سلام خدمت سئو کاران و علامندان محترم به توسعه و پیشرفت در تجارت اینترنتی؛ امروز قصد داریم در خصوص بخشی بسیار جالب و پر حرف و حدیث لینک سازی و اینکه بهترین لینک سازی چیست؟ کمی صحبت کنیم!!

چرا لینک سازی ؟

اول صحبت را از جایی آغاز کنیم که چرا اصلا لینک سازی؟!؟

همانطور که میدانید اعتبار وبسایت یکی از مهم ترین و شاید مهم ترین! موضوع در رتبه بندی گوگل است. حال با یک سوال بحث را ادامه می دهیم.. به عنوان مثال سایت بیمه سامان مرکزی ( si24.ir ) را در نظر بگیرید.

چرا وقتی بیمه سامان را در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنیم این وبسایت با اختلاف زیاد اول می آید در صورتی تعداد بسیار زیادی نمایندگی بیمه سامان در سراسر کشور سایت خود را با بیمه سامان سئو کرده اند؟؟

گوگل از کجا می داند که وبسایت اصلی بیمه سامان این وبسایت است؟؟ اصلا گوگل از کجا می تواند اعتبار یک وبسایت را بسنجد؟

آیا بیمه سامان هر روز برای سایت خود تولید محتوا می کند ؟ مگر شما نمیگفتید محتوا پادشاه است؟؟

قدمت دامنه ؟

البته این که قدمت دامنه و چندی مسئله دیگر هم در این موضوع دخیل هستند طبعا بی ارتباط با اعتبار این وبسایت نیست ولی دامنه های خوش اسم تر برای سئو بیمه سامان هم بسیار در رقابت این کلمه یافت می شود.

سئو داخلی ؟

جالب این است که اگر وارد سایت شوید و با دقت تگ ها را بررسی کنید میبینید که در برخی سایت های معتبر مانند همین بیمه باگ های فاحشی در سئو داخلی یا همان onpage seo صفحه یافت می شود و اگر هم اینگونه نباشد قطعا سئو داخلی دلیل مناسبی برای این رتبه خود نیست!

خدمات سئو

برای بهره مندی از خدمات سئو شایگان کلیک کنید

لینک سازی قدرتمند

سایت بیمه سامان از مراکز بسیار معتبری لینک دریافت کرده مراکزی که اگر در فوتر یا سایدبار شان به شما لینک دهند از خیلی از دقدقه های سئو رها می شوید!! همینطور نمایندگی های بیمه به او لینکک می دهند و مشهود ترین دلیل برای داشتن این اعتبار لینک سازی قدرتمند است

بله لینک سازی و بک لینک باکیفیت و مناسب است که به گوگل می گوید این وبسایت با این کلمه محبوب است پس بهش بیشتر توجه کن!

ریسک دریافت بک لینک و از دست دادن سایت

حتما بسیار به گوشتان خورده که بک لینک ممکن است همه چیز را خراب کند، این کار تخلف است و … بله لینک سازی تخلف است! و تبادل لینک ممکن است روزی عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد اما انجام هر چیز راهی دارد.. نمیتوان پر بازده ترین عامل رقابت در گوگل را کنار گذاشت.

بهترین روش لینک سازی کدام است؟

  • حتما حتما از سایت های خوب بک لینک بگیرید.

لینک گرفتن ار سایت های همکار بهترین نوع بک لینک است ولی بسیار سخت؛ نیاز نیست حتما وبسایت ها همکار باشند مهم تر این است که سایت ها حتما معتبر و قوی باشند این موضوع را بدانید که هیچ وقت بک لینگ گرفتن از سایت های معتبر موجب پنالتی شدن شدن شما نمی شود. من همیشه می گویم جوری لینک سازی کنید که زمانی که در وبمستر بک لینک های خود را می بینید از کیفیت آن ها لذت ببرید.

  • اولین قدم برای لینک سازی را شبکه های اجتماعی بدانید.

تمامی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی را مورد هدف خود قرار دهید و از آن ها که هم سایت های قوی و پر بازدیدی هستند و لینک گرفتن از آن ها آزاد است به عنوان بهترین مرجع لینک سازی خود استفاده کنید.

  • لینک های nofollow بسیار موثر هستند.

امروز حدود 80 درصد لینک های که در فضای اینترنت وجود دارد nofollow هستند کنار گذاشتن آن ها بزرگ ترین اشتباه است در حالی که این لینک ها هستند که به لینک های follow شما هم معنا و اعتبار می دهند. اگر 10 لینک follow برای خود محیا کرده اید حتما 20 الی 30 لینک nofollow هم لازم است تا روند لینک سازی شما از نظر گوگل طبیعی به نظر برسند.

  • لینک سازی داخلی را فراموش نکنید.

صفحات خود را به یک دیگر لینک کنید این روش ساده ای است که اگر چه نمی توان از آن انتظار خیلی بالایی داشت ولی تاثیر آن هم انکار شدنی نیست و نتیجه آن مقداری زمان بر تر از لینک سازی خارجی است. فایده اصلی این کار نگه داشتن کاربر در وبسایت شما و همچنین کاهش درصد brounce rate در اکسا شماست که نتیجه آن برای شما مشهود است.

  • روند لینک سازی را مداوم و به مرور زمان انجام دهید.

اگر یک روز سایت شما 200 بک لینک follow دریافت کند و سپس هیچ دریافتی بک لینکی نداشته باشد مشخص است که گوگل به وبسایت شما شک می کند. بیاید این کار را به مرور زمان انجام دهید.

  • از سایت های .edu و .gov استفاده کنید.

این گونه وبسایت ها  بسیار مورد اطمینان گوگل هستند و اکثرا authority بالایی هم دارا هستند انتخاب های خوبی برای لینک سازی می باشند.

  • فروم ها و دایرکتوری ها

امر لینک سازی در فروم ها و دایرکتوری های خوب هم نتیجه نسبتا خوبی دارد می توانید به عنواع منبع به وبسایت خود لینک بدهید.

  • لینک سازی در شیکه های اشتراک ویدیو

وبسایت هایی که در آن ها می توانید ویدیو های کسب کار خود را به اشتراک عموم بگذارید علاوه بر اینکه مرجع خوبی برای تبلیغات کار وبسایت شما باشند، بک لینک های با کیفیتی هم برای شما محیا می کنند.

  • لینک با کلمه کلیدی سایت

بهترین لینک سازی با کلمه کلیدی اصلی شماست اگر برای شما مقدور بود سعی کنید حتما با کلمه اصلی خود به سایت لینک بدهید.

امیدوارم از زمانی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید بهترین نتیجه گیری را کسب کرده باشید و ما را از نظرات سازنده خود مطلع کنید.

در انتها پیشنهاد می کنم حتما مقاله مربوط به ساخت بک لینک را مطالعه فرمایید.

5 پاسخ
  1. سپهر گفته:

    مرسی از توضیحات خوبتون خیلی عالی
    فقط یه سوالی دارم…؟
    من الان تقریبا 2ماهه با استفاده از آموزش های سایت شما در مورد سئو برای وب سایتم با کلمه کلیدی موردنظر لینک سازی کردم.
    در دو هفته اول از صفحه 10 گوگل به صفحه 2 گوگل رسید. الان دوهفته هست که به صفحه 4 برگشته..
    به نظرتون این روند طبیعی هست در لینک سازی؟
    ممنونم

    پاسخ
    • شایگان گفته:

      سلام. گوگل با لینک سازی شدیدا مخالف است. البته این در حالی است که سئو بدون لینک سازی مثل غذای بدون نمک است. شما باید از استراتژی کوه برای لینک سازی استفاده کنید. در این استراتژی شما در روزهای اول باید تعداد کمی لینک بسازید و انتشار دهید (مثلا روزی یک یا دو لینک). سپس بعد از دو هفته این تعداد را دو برابر کنید. بعد از ماه اول این تعداد را دو برابر کنید. و در ماه های بعد نیز همین روند دو برابر کردن را ادامه دهید تا لینک سازی شما طبیعی جلوه کند. البته برای ساختن بک لینک باید از وب سایت های مختلف بهره ببرید. سپس وقتی قصد دارید دیگر لینک سازی نکنید به همان ترتیبی که تعداد لینک ها را افزایش دادید باید آنها را کم کنید. یعنی در دو هفته اول تعداد لینک سازی ها را به نصف می رسانیم، در دو هفته دوم دوباره نصف می کنیم و همینطور ادامه می دهیم تا به روال یک لینک در روز برسیم. به این میگن استراتژی کوه در لینک سازی. امتحان کنید موفق میشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =