افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ترافیک یا همان میزان استفاده کاربران از سایت شما، هرچقدر بالاتر باشد، محبوبیت شما بیشتر خواهد بود، مخصوصا اگر هر کاربری که به وب سایت شما می آید، زمان بیشتری را در سایت بگذراند.

برای افزایش ترافیک سایت باید 3 عامل اصلی را در نظر داشت. این 3 عامل به ما کمک خواهند کرد سایتی خوب، دارای نرخ بازدید مناسب و با کیفیت داشته باشیم.

بروزرسانی وب سایت

منظور از بروزرسانی وب سایت ، انجام فعالیت هایی برای بروزرسانی اطلاعات در وب سایت است. اطلاعات سایتتان مهمترین بازاریاب شما در اینترنت هستند، پس باید به آنها بهای زیادی بدهید. موتورهای جستجو علاقه ی زیادی به بروزرسانی وب سایت ها دارند. حال می خواهیم توضیح دهیم بروزرسانی چگونه انجام شود:

یک بازه ی زمانی برای بروزرسانی (درج مطلب جدید به همراه ویرایش نوشته های قبلی) معین کنید(مثلا یک هفته یک بار). در این حالت شما هر هفته یک مطلب جدید در سایت خود درج کنید، و اگر در سایت قبلا راجع به آن مطلب جدید صحبتی شده بود، توسط لینک در مطالب قبلی به مطلب جدید اشاره کنید و در مطلب جدید نیز با یک لینک به مطلب قدیمی تر اشاره نمایید.

توجه داشته باشید در دادن لینک زیاده روی نکنید، لینک های خروجی را به درستی و فقط برای کاربران ایجاد کنید، اگر شورش را دربیاورید مطلب شما ارزش خود را از دست خواهد داد. برای هرچه بهتر درج کردن محتوای سایت مقاله  ده نکته کلیدی تولید محتوا را مطالعه فرمایید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. خیلی ها می گویند کار کردن در شبکه های اجتماعی ای که فیلتر هستند چه فایده ای دارد؟ باید بگویم شما با ایجاد شبکه های اجتماعی برای سایت خود از جمله فیسبوک، توییتر، پینترست، لینکدین، گوگل پلاس، اینستاگرام، تامبلر، فلیکر و … می توانید بک لینک های متعددی به سایت خود بدهید، این کار باعث می شود شما از معتبرترین سایت های جهان بک لینک داشته باشید.

الان دیگر شبکه های اجتماعی با موتورهای جستجو در یک جهت حرکت می کنند، وقتی موتورهای جستجو ببینند از سایت شما در شبکه های اجتماعی صحبت شده است و لینک به سایت شما وجود دارد، برند و سایت شما را معتبر تر می دانند و بیشتر به آن اشاره می کنند.

همچنین شبکه های اجتماعی پر از مخاطبان شما هستند، می توانید با ایجاد یک صفحه تجاری در اینها، تریبونی جهت تبلیغات خود و مطالبی که در وب سایت می گذارید ایجاد کنید تا کاربران را به سایت خود جذب کنید و آنها را تبدیل به مشتری نمایید.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند در وب شامل ایجاد بنر و یا بک لینک از سایت هایی است که خصوصیات زیر را داشته باشند:

سایت مورد نظر تعداد قابل قبولی از کاربرانی داشته باشند که پتانسیل تبدیل به مشتری را برای شما دارا باشند.

سایت مورد نظر باید دارای بازدید روزانه بالایی باشد.

سایت مورد نظر باید از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک باشد. مثلا اگر سایت شما طراحی دکوراسیون داخلی است باید در سایت های معماری و هنر تبلیغ دهید.

با ایجاد تبلیغات هدفمند می توانید ترافیک وب سایت خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرید.

نکته اینکه : هر سه مورد بالا برای افزایش ترافیک سایت نیاز به این دارد که سایت شما از نظر گرافیکی و ظاهری طوری طراحی شده باشد که بتواند بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند. به طوری کلی سایت باید قابل اطمینان باشد و از نظر رنگ بندی مفهوم کار و اعتماد را جلوه دهد. برای طراحی سایت های این چنینی می توانید درخواست خود را از طریق فرم سفارش ارسال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =